Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

access denied

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • access denied

    Hello,

    I can't login to the server with my username "foobar1234" and the password I got after the payment process (via hipay).

    Removing Wireshark/winpcap and Rebooting Windows doesn't helped - I still get "access denied" at the "Check login" button.

    I also tried the recommended connection test with password "12345" and got "wrong username or password".

    So what can I do to unlock my data card?

    The latest dcunlocker version "V1.00.0597" is used.

  • #2
    now unblocked

    Comment


    • #3
      hovo984

      Здравствуйте,

      Я не могу Логин на сервер с моим именем пользователя "hovo984" и пароль, которые я получил после оплаты процесса (через hipay).

      Удаление Wireshark / WinPcap и перезагрузки Windows не помогло - я все еще получаю "доступ запрещен" на "Проверить Логин".

      Я также попытался рекомендовал тест связи с паролем и получил "Неверное имя пользователя или пароль".

      Так что я могу сделать, чтобы разблокировать мои данные карты?

      Последние dcunlocker версия "V1.00.0481" используется.

      Comment


      • #4
        Originally posted by hovo984 View Post
        Здравствуйте,

        Я не могу Логин на сервер с моим именем пользователя "hovo984" и пароль, которые я получил после оплаты процесса (через hipay).

        Удаление Wireshark / WinPcap и перезагрузки Windows не помогло - я все еще получаю "доступ запрещен" на "Проверить Логин".

        Я также попытался рекомендовал тест связи с паролем и получил "Неверное имя пользователя или пароль".

        Так что я могу сделать, чтобы разблокировать мои данные карты?

        Последние dcunlocker версия "V1.00.0481" используется.
        Nevernij login i parol bil vvedion mnoga raz i server zablokiroval vas.
        Teper razblokiroval i vsio dolzno bit ok s loginal i paroliam katorij paluchili posle pakupki kreditav.

        V drugoj raz pishite na angliskamu. Eta angliskij forum.

        Comment


        • #5
          Only ACTIVATE VOICE

          I payed 4€ for effemme8 account .... but in mail arrived 2 account with 2 different pwd... pls, cancel Franco account

          my situation is this :
          DC - Unlocker 2 Client 1.00.0687

          Detecting card :

          selection :
          manufacturer - Huawei modems
          model - Huawei E1750

          Found modem : E1750
          Model : Huawei E1750
          IMEI : 355013044237943
          Serial NR. : NJA4CA10C0204111
          Firmware : 11.126.08.01.00
          Compile date / time : Jan 25 2010 16:02:51
          Dashboard version : UTPS11.302.09.00.03_MAC11.301.10.00.03
          Chipset : Qualcomm MSM6290
          Voice feature : disabled
          SIM Lock status : unlocked
          Wrong codes entered : 0 (unlock attempts left : 10)

          --------------

          When Activate VOICE or Check-IN my account...the answer is always:

          access denied !

          ----------------------

          what do i do ?

          Comment


          • #6
            Originally posted by effemme8 View Post
            I payed 4€ for effemme8 account .... but in mail arrived 2 account with 2 different pwd... pls, cancel Franco account

            my situation is this :
            DC - Unlocker 2 Client 1.00.0687

            Detecting card :

            selection :
            manufacturer - Huawei modems
            model - Huawei E1750

            Found modem : E1750
            Model : Huawei E1750
            IMEI : 355013044237943
            Serial NR. : NJA4CA10C0204111
            Firmware : 11.126.08.01.00
            Compile date / time : Jan 25 2010 16:02:51
            Dashboard version : UTPS11.302.09.00.03_MAC11.301.10.00.03
            Chipset : Qualcomm MSM6290
            Voice feature : disabled
            SIM Lock status : unlocked
            Wrong codes entered : 0 (unlock attempts left : 10)

            --------------

            When Activate VOICE or Check-IN my account...the answer is always:

            access denied !

            ----------------------

            what do i do ?
            Wrong username and passwords was entered too many times and server has blocked you. Now have unlocked.
            Also, do not use phone analisis software at same time when use dc-unlocker, or it will block you also.
            Sorry, do not see any payment with Franco account. Please send me payment confirmation by private message, then I will be able to check more.

            Comment

            Working...
            X